Aus Galizien in den Aargau — Epilog
During a following visit, Jerzy donated a memorial to remember the Jewish people of Mosty Wielkie who under Nazi rule have been murdered or sent to extermination camps. The memorial site was placed in the forest where people were killed. Soon after, in December 2007, Jerzy died. 2011 the memorial was destroyed. It is not known who done it and the Epilogue also documents how the people of Mosty deal with the matter.