Avec l'accord des hommes
This film tries to question the relation between man and his territory. The music is here as a gift to nature. The work's gesture, the appropriation and the transformation of the landscape, the beasts' voices, the voices to the beasts. Those elements tempt to draw a sound landscape, which the purpose of questioning the tension between man and earth.