Baada ya Masika
Eleven-year-old Aisha is given a school assignment to figure out what she wants to be when she grows up. She soon realizes that everyone is taking over their parents' businesses and professions, but she has bigger dreams. She wants to go to Europe and become an actress. Her plan is to become a fisher so that she can sail to Europe, but her mother thinks that fishing should be left to men. Despite all this, she meets a fisherman and alcoholic named Hassan, who promises to teach her how to fish.