Baby Jail – Rückkehr des lautesten Cabarets
Baby Jail was known as a brilliantly untalented Swiss band. This exactly was the secret to their success. Twenty years after their hit single “Tubel-Trophy” they hit the stages again. The main theme of the film is their reunion, which also shows the history of eight years of this Rock'n'Roll band. Baby Jail called themselves Switzerland's loudest cabaret. Friends and colleagues take part in the film and explain the special character of this special band.