Bad Boy Kummer
The startling truth behind a press scandal: Bernese journalist Tom Kummer put an end to his thriving career when he professed to having invented interviews with stars such as Sharon Stone, Sean Penn, and Bruce Willis. More than fifty such false interviews had been published by serious publications in Germany and Switzerland – without anyone ever doubting their authenticity. Today, Tom Kummer works as a tennis coach in Los Angeles. This movie explores the wasting of great talent and the question as to what truth really is.