Balifilm
Diary images and sounds originally collected in 1990 and 1992 in Bali, Indonesia. Originally constructed for a commissioned stage performance, the sound track was created by live musicians playing Indonesian Gamelan instruments during the projection of the film. A personal, lyrical observation and expression of the creative pulse of an extraordinary culture.