Bambù
Immersed in the depths of a mysterious bamboo forest, this documentary explores the contradictions between the natural environment and modern society. The film takes us on a journey steeped in magic and reflection. The majestic bamboo canes serve as a visual metaphor for the complexities of our relationship with nature: a world of beauty and mystery, but also of pollution and destruction. A journey that invites awareness, reflection and action to address the challenges humanity faces in today's environmental and social context.