Banana Republic
Lining the shelves in the supermarket are cans mass-produced by Dodo Food Company, a major transnational corporation. Someone grabs one of the cans and inspects the label, which bears a picture of a happy Dodo. Suddenly, Dodo comes to life and finds himself on a conveyor belt in the middle of a banana plantation. And thus begins Dodo’s escape from the banana factory.