Basically a Joke
In a surreal corner of their imagination, two girls, Andrea Gregory and Wallicia Shawn, meet inside a tube slide nestled in the Swiss mountains that, in their minds, doubles as a New York restaurant. Over a pretend-play dinner, they begin a conversation that blurs the line between fantasy and reality.