Basler Zeit - Ein Kunstwerk von Dave
The film portrays the genesis of a spectacular work of art that the Basel artist, Dave, created for the 120-year jubilee of the Basel Football Club. Dave developed a formal language of his own, one he calls fusionism and with which he has already attained worldwide fame.