Becoming Giulia
Giulia Tonelli, principal dancer at the Zurich Opera House, returns from maternity leave. She has to fight to find her place and a new balance, between the competitive and extremely demanding world of an elite ballet company and her new family life. The documentary is an unprecedented immersion in the microcosm of a great opera house from 2019-2021, an intimate and committed look at the journey of a woman who reclaims her own body and herself to be back on stage.