Belleza letal
A collective portrait of Barranquilla, created by ten filmmakers. Each of them shot an independent black-and-white Super 8 film, capturing an intimate aspect of the city from their own perspective: its streets, its inhabitants, its everyday rituals, and its atmosphere. Rather than merely individual pieces, the ten works come together to form a single film – a coherent visual document that offers a local perspective on life in the city. A cinematic fresco that prioritises texture, close observation, and the authenticity of the place over a conventional narrative structure.