Beyond
Sonja seeks inner peace in mystical Ireland and Samuel struggles for political peace in the war zone of the Middle East, whilst the filmmaker tries to maintain her friendship with Sonja and Samuel through Skype. But soon the internet connection breaks and the world falls apart into pixels. The filmmaker grabs her camera and heads out.