Biceps
Thirty-year-old Leo will be father in a few months. It would not be so complicated if he was not at the same time about to lose his mother. Torn between these two events, and the two women, Leo has also a lot to do with his work as a mover. On the one hand men, on the other, women, and in the middle, Leo in search of male models and answers as to how to become father and orphan, in one word, a man.