Bis ans Ende der Träume
Katharina von Arx and French photographer Freddy Drilhon wish, radically, to live an independent and free life. On adventurous journeys in the South Seas, they fall in love with each other and gain international fame through their books, photographs and films. Having settled in a medieval ruin in Romainmôtier, Switzerland, their relationship is put to a dramatic test. Their love and their lives are at stake.