Black Milk
Electro-pop music invades the space, while a body dances to its rhythm. The further the music develops, the more the image decomposes and is torn to pieces on the screen. This experimental video clip proposes a reflection on the movement of the body and its relationship to music. It also explores the relationship between our auditory and our visual perceptions.