Black.White.Red.
A story of lies, love, lust and loss. Chemkar, a techno club owner, has ceased to exist in the real world due to his drug addiction. He escapes into an opera world to follow the melody of a death song. Addicted to a new kind of drug called Flashback, he believes to have found the love of his life in the enigmatic Eris.