Blau
Musicians Thomas Hösli and Ricardo Regidor aren’t exactly an ideal pairing. The former is still a punk, the latter a jazz pianist. God knows why they got together in order to produce German pop songs. A musical road movie of a very special kind, rich in melody and where every day power games are reflected by an ironic mirror image.