Blenio, Utah
Every summer for 100 years, history has repeated itself in the Bonneville Salt flats of Utah, as drivers from around the world gather to race in cars and on motorcycles in hopes of breaking world speed records. in 2017 a young butcher from Olivone, a small village in Switzerland, joined the throng of hundreds of competing drivers. Tiziano, with the support of the Swiss Blenio Valley Team, attempted to win the coveted title on his motorbike. Will he succeed?