Bob et les Sex Pistaches
As the son of a former punk and glitzy ex-girlie, Bob grows up forming rock bands and surrounded by guitars, friends and girls, as well as all the typical adolescent anguish. He wants to become a rock star who performs on the world’s major stages with droves of girls running after him – in his dreams Bob paints a rosy picture for his future!