Born Reckless
Camo lives in a small town in West Texas with his dog. Hidden in the seat of his red pickup truck, he watches cowboys riding horses at rodeos. During a night of observation, his gaze falls on a man whom he begins to follow obsessively. From a car chase on the roads of the Texan desert to the inside a silent bedroom, Camo's impulses lead him into playing a dangerous game from which a repressed desire arises.