Breakaway: Une saison pour l'histoire
The documentary mini-series follows Geneva Servette Hockey Club during an unforgettable season. With fans waiting for a title for over a century, the pressure is on a team that has everything it takes to win. This is hockey in all its glory: brutal, passionate, dramatic and human, it's also unprecedented access behind the garnet curtain.