Brindisi
When Cécile picks up her mother, Elisabeth, to go to her brother's wedding, she discovers her drunk and injured in the parking lot of her house. Between despondency and anger, powerlessness and rage, Cécile begins a process of awareness that will force her to accept Elisabeth as she is.