Brittany
Brit is handsome. Brit is indolent. Brit gives himself up to the looks of others and yet he always seems unapproachable. Taking refuge for a few days in a small town in Brit, he could be the traveler of ancient fairy tales for whom the mermaids sing from afar. Or is Brit himself the mermaid? The result of a close collaboration between film director Yann Olivier Wicht and writer Claude-Inga Barbey, Brit is a hymn to impossible love and unfulfilled desire. It is a poetic work of rare aesthetic density.