Bucéphale
Celine was a 16-year-old rider in the Swiss National Equestrian team when she had a dramatic fall. In a coma for weeks, she awoke having lost the ability to speak or to walk. How do you reclaim your body after a traumatic injury? How do you live with a handicap? How strong is your passion, which gives you the energy to rise above your limitations?