In the sweltering heat of summer, in the heart of the Swiss mountains, thousands of young scouts gather to take part in a historic camp. A place of adventure, initiation, and small rebellions, it’s where, for a few days, everyone grows at their own pace. Between supervised swims and forbidden fires, the children safely navigate the rules of communal life while savoring the thrill of freedom.