Canard & Choucroute
Choucroute (Sauerkraut) is lonely and bored. A hungry duck flies past. Choucroute sees the duck as a remedy for his loneliness. The duck sees Choucroute as a meal. The story of an impossible love between a duck and a sauerkraut.