Canzun Alpina
Anna is a vivacious teacher and Clau a young plumber. Not only do the two sing together in a mixed choir, they are also expecting a baby very soon. The joy of their child’s birth is, however, eclipsed by a terrible surprise: Anna’s child, Fiona, has dark skin! While everyone sees that Clau cannot possibly be the father, an avalanche of events ensues in this small village in the Grisons.