Cascading Matter – Being In Between
Everything moves between Father Sky and Mother Earth. We humans are guests on this planet, a thought deeply rooted in Mongolian culture, woven into the nomadic history of this rich tradition.
The video clip features a nomad honoring his land and the breathtaking landscape with his horsehead fiddle.