CERN – Il senso della bellezza
At the CERN in Geneva, 10'000 scientists from around the world work together using the largest machine ever built by human beings. They look for the matter that generated our universe one millionth of a second following the Big Bang. Thus the infinitely small and the vast immensity of the universe together open the doors of an invisible domain, where scientists are guided by something they have in common with artists.