Chamane Bazar
The old shaman was away for the day, and his young apprentice decided to defy the ban that had been imposed on him. He went into the yurt and tried to imitate the magical rituals of his master. He drew pictures of totem animals, sang mysterious incantations, and played the sacred drum, thereby setting off a series of events which spiralled out of control.