Charger les frondaisons
The film opens with a heart in bloom. A traveler walks down a long corridor to a terminal. She pulls out her suitcase and thinks about the journey that awaits her. In the plane, head pressed against a window, the traveler remembers her terrestrial passage, while the plane is about to crash into the jungle to become one with this plant tomb...