Chasing the Peak – The Story of Peak Evolution
In the heart of the Swiss Alps, three childhood friends dare to do the impossible: To break the world record for the highest journey in an electric vehicle. This is the story of PEAK EVOLUTION - a journey full of passion, innovation and unwavering determination in the face of extreme environmental conditions.