Claudette
A lively and passionate woman, 60-year-old Claudette is a prostitute who is proud of her profession. Androgynous by nature, she accepts her ambivalence with aplomb and leads a happy family life. As a courtesan, she openly campaigns for prostitutes’ rights, even if this means informing her family about her profession. Cachin’s complex and varied portrait throws up a medley of questions regarding gender identity, sexuality, love and individual freedom.