Come un morto ad Acapulco
Sara writes soap operas. A job that forces her to exaggerate and trivialize the lives of others. She hides away from everyone in search of inspiration and originality. Unfortunately for her, a frustrated writer that hides away in a refuge in the mountains is a stereotype itself, so the clichés she runs away from will continue to haunt her.