Completition
Gregor’s “Tour de France” takes place in the streets of Zurich. He runs a 100-meter sprint against a tram; every newspaper becomes a potential baton for the relay. His psychotherapist, at his wits’ end, just gives up and issues a simple order: “No more racing!” But the solution to the problem appears in a completely different form.