Contradict
When two friends collect money for the so-called “suffering in America” in the streets of Accra, is it for fun, political provocation, or a prophecy? Two Swiss filmmakers will answer these questions with the help of seven musicians from Ghana – M3NSA, Wanlov The Kubolor, Adomaa, Worlasi, Akan, Mutombo Da Poet, and Poetra Asantewa – who have written new songs and produced video clips especially for this documentary.