Credo
On the idyllic Alps, a herd of sheep live peacefully and joyfully, guarded by the shepherd Paula. One day, a wealthy farmer, leaseholder of the Alps, sends John the herdsman to install law and order. Featuring in a minor role: Pope John Paul II.