Cross-roads
In the Budapest of today the paths of three characters accidentally cross one afternoon. Each is wrapped up in his own problems, but fate takes a hand. The film looks at the infinite ways in which the destinies of the inhabitants of a large city can criss-cross in the course of a single day’s routine business, and the countless ways in which the threads of our lives intermingle.