Crowdfunding
Maya tries to record a video for her crowdfunding campaign to raise capital for her first bakery. In the process, she battles her own stage fright, a lying ex-boyfriend who keeps calling and a greedy banker who wants his money back. It is her mother's annoying but gentle words that first conjure up a forgotten memory in her and remind her why she is going through all this trouble.