Cyril & Louise
Cyril and Louise love each other dearly. Today they celebrate the fourth anniversary of their wild love. Tonight there will be a forest party. Louise and Cyril are planning to go. They don't know it yet, but it will be their last evening together, their last kiss, their last first love.