Dans ces rues
Leandre goes looking for a stranger named Tristan in order to give him some bad news about a mutual friend. However, when they meet, Leandre fails to deliver his message, which makes Tristan believe that they met by pure chance. They form a bond, but the true nature of what links them to the same boy remains ambiguous.