Das Ende der Unschuld
Manuela experiences an unforgettable night at the birthday party of her friend Vanessa, who persuades her into having a threesome. Months later, Manuela finds out that Vanessa is pregnant. The two women reunite and can clarify their misunderstandings. Vanessa's brother, Ramon, struggles with her closeness to Manuela. He increasingly interferes in their relationship and tries to influence them.