Das Leben ist eines der Leichtesten
Five people living in Switzerland talk about their childhood. Security and uprooting become the topics. A collage of voices of people from different cultures and age groups tells about their feeling of home, their roots and origins. A brief look at the liveliness and diversity of lives.