Das perfekte Dinner
Agnes is looking forward to the visit of her only son Stefan. However, he does not come alone. Agnes feels threatened by Stefan’s Spanish girlfriend Ramona. The freshness and beauty of the young woman make Agnes realise that her time has long since passed. The facade of the perfect family crumbles: the family dinner escalates.