David der Tolhildan
A portrait of David Rouiller, a young Swiss man who joined the Kurdish freedom movement PKK five years ago. Rouiller, the son of a university Professor and a former President of the Swiss Federal Supreme Court, gave up a comfortable and safe existence in Switzerland, and the amenities of a western lifestyle, to commit his life and strength to the ideals of the Kurdish freedom fight.