De chair et d'âme, Philippe Pozzo di Borgo et Alexandre Jollien
An exceptional encounter between two extraordinary people: Alexandre Jollien, a Swiss philosopher, and Philippe Pozzo di Borgo, a French entrepreneur. The common denominator is their social situation as disabled people. Nevertheless, there are many differences that separate the two. The unadorned journey into the lives of these two men illustrates not only the parallels, but just as many differences and contrasts, and serves as the basis for their dialogue.