De Humani Corporis Fabrica
Five centuries ago, anatomist André Vésale opened up the human body to science for the first time in history. Today, this documentary opens the human body to the cinema. It reveals that human flesh is an extraordinary landscape that exists only through the gaze and attention of others. As places of care, suffering and hope, hospitals are laboratories that connect every body in the world.