Dédé la lune
Agriculture provides the basis for Dédé’s education, knowledge and resources. He lives according to the rhythm of the seasons and has decided not to get caught up in the hectic pace around him. Instead he adheres to a simple lifestyle in keeping with his values. A man who has become an exception, considering that the world around him has changed.