Deep Weather
Climate change, exasperated by projects such as the Canadian tar sands, puts the life of large world populations in danger. Melting Himalayan ice fields and rising planetary sea levels increasingly impose an amphibian lifestyle on the Bangladeshi population. Gigantic machineless efforts are made by communities to build protective mud embankments.